a
Δρ. Γεώργιος Ιωαννίδης
ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ – ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ
Διευθυντής Γυναικολογικού Κέντρου Αναπαραγωγής GONIMOTIS
Aν. Επιστημονικός Υπεύθυνος Μονάδας Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής Institute of Life ΜΗΤΕΡΑ

Δρ. Αλεξάνδρα Γεωργακοπούλου
ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ – ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ
Διευθύντρια Τμήματος Υπερήχων Γυναικολογικού Κέντρου GONIMOTIS
Επιστημονική Συνεργάτης Τμήματος Ιατρικής Εμβρύου Νοσοκομείου ΜΗΤΕΡΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:    Μονής Πετράκη 5, Κολωνάκι, Αθήνα
Tηλέφωνο:    +30 210 7222442-443
Fax:                +30 210 7222615
Email:            info@gonimotis.gr

FOLLOW US

Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να κλείσετε ραντεβού.
Θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο δυνατόν μαζί σας

Title Image
Home  /  Γονιμότητα  /  Υγεία πριν την κύηση

Ρωτήστε τον Ιατρό




Γονιμότητα

Υγεία πριν την κύηση

Πρέπει και οι δυό σας πριν ξεκινήσετε τις προσπάθειες για εγκυμοσύνη να υιοθετήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής:

  • Βεβαιωθείτε ότι τρώτε υγιεινά: Μια ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική για τη γενική υγεία σας (βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει πολλά πράσινα λαχανικά λόγω του ότι περιέχουν φολικό οξύ),
  • Διατηρήστε ένα σωστό βάρος: Εάν είστε σημαντικά υπέρβαρη ή λιποβαρής, μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά η ευκαιρία σας να μείνετε έγκυος. Πολύ συχνά αρκεί μείωση του σωματικού βάρους κατά 5% για να βελτιώσετε κατά πολύ τη γονιμότητά σας,
  • Σταματήστε το κάπνισμα ή/και τη χρήση ναρκωτικών: Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι οι γυναίκες καπνίστριες, όχι μόνο έχουν μειωμένη γονιμότητα, αλλά έχουν επίσης και υψηλότερο ποσοστό αποβολών. Το κάπνισμα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης έχει αρνητικές συνέπειες για την ανάπτυξη του μωρού και μπορεί να αποτελέσει την γενεσιουργό αιτία για πολλές ασθένειες της παιδικής ηλικίας,
  • Πίνετε αλκοόλ με μέτρο: Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά όχι περισσότερα από δύο ποτά την εβδομάδα στα ζευγάρια που προσπαθούν για εγκυμοσύνη. Η επίπτωση του αλκοόλ στο αναπαραγωγικό σύστημα της γυναίκας είναι άγνωστη. Στους άνδρες όμως, είναι αποδεδειγμένο ότι επηρεάζει την παραγωγή σπέρματος,
  • Να ασκείστε τακτικά: Το περπάτημα και η μέτρια άσκηση είναι απαραίτητα για τη διατήρηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.
  • Μειώστε την καφεΐνη: Υψηλή κατανάλωση καφεΐνης (πάνω από δύο φλιτζάνια την ημέρα), έχει συνδεθεί με γυναικεία υπογονιμότητα, αν και αυτό δεν είναι πλήρως αποδεδειγμένο. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η καφεΐνη είναι παρούσα στο μαύρο τσάϊ, τα ποτά τύπου cola και τις σοκολάτες.